Home » , , » KIOSK 2 Seri Aishah : Kongsi gaya hidup sihat.

KIOSK 2 Seri Aishah : Kongsi gaya hidup sihat.

Tarikh : 26 Januari 2014 ( Ahad)
Lokasi : Politeknik Shah Alam
Agenda : Bazaar Majlis MaulidurRasul



Ini merupakan Bazaar Kiosk yang kedua dibawah SERI Aishah Resources, mempromosikan gaya hidup sihat bersama produk SHAKLEE dan Pad&Pantyliner LEXEE.


Pelbagai persiapan dilakukan sebelum majlis ini seperti menyediakan Bunting, menyediakan stok yang mencukupi mengikut target sasaran, menyediakan stationary yang berkaitan. Memang MENGUJAKAN!

Tiba di harinya...

Baru sampai kira-kira jam 7:50 am
Selesai mengatur.. kita posing dulu... Ibu, saya & Nor
Kaunter Pad & Pantyliner LEXEE
Kaunter SHAKLEE
Sementara menunggu, sempat buat demo untuk rakan2 di Bazaar
Organizer Majlis, Kak Zakiah senior di Kolej APK, UTM
Antara peminat setia LEXEE. CikPuan Aida.
Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancarnya dan rezeki ALLAH hadir dan melimpah kepada kami. Gembira dan berpuashati.

Terimakasih kepada biz-partner saya Nor Azila yang tersangat rajin dan bersemangat. Dengan semamngat yang ada padanya, saya percaya dia akan berjaya dalam waktu yang singkat. Chaiyok Nor!!

Terimakasih tak ternilai buat BONDAku  yang sentiasa bersama memberi sokongan dan membantu setiap kali ada acara sebegini. I LOVE U IBU.


Bilamana terlalu ramai peserta keluar dari dewan, sibuk sekali melayan, entah kenapa kepala dah berpusing-pusing.. macam nak pitam. Nasibbaik ibu datang urut dan perlu rehat kejap.... aduyaiii, letih sangat lah tu. Excited pun mungkin juga.. huhu



2 comments:

Powered by Blogger.