Home » » NDT Redlife 11Jan14

NDT Redlife 11Jan14

Tarikh : 11 Januari 2014
Lokasi : Hotel Seri Malaysia, Seremban
Agenda : New Distributor Training Redlife

Pulang lewat malam semalamnya dari NS BizStar, pagi-pagi bergegas semula ke Seremban untuk hadiri Kursus NDT Redlife. Demi kasih sayang terhadap bisnes ini, tidak ada sekelumit rasa penat malah perasaan yang berkobar-kobar untuk menyertainya.



Ini adalah julung kalinya, NDT diadakan di luar sempadan Utara. NDT ini merangkumi peserta dari Selangor, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan, melaka dan Johor. 


Seperti NDT bagi mana-mana perniagaan, objektif utama kursus ini adalah untuk memaklumkan latar belakang syarikat, hala tuju syarikat, kehebatan produk dan pelan perniagaan yang ditawarkan. 





Sememangnya saya percaya dan yakin dengan syarikat yang mempunyai Unit R&D mereka sendiri kerana ia menunjukkan betapa serius mereka dalam perniagaan produk-produk mereka. Memiliki kilang Cobizco sendiri, Redlife ternyata kukuh dalam sebagai sebuah syarikat pengeluaran.
 
 


 
Sijil Halal dan Sijil ISO yang dimiliki syarikat Redlife menunjukkan betapa syarikat ini amat menitikberatkan sensitiviti masyarakat setempat dan mengawal kualiti produk mereka.


 
Pantyliner, Day Pad dan Night Pad LEXEE merupakan killer product bagi syarikat ini. Terjual lebih 2 juta diseluruh Malaysia dan tinggi jualan ulangannya.


 
Pelan pemasaran yang simpel dan mudah difahami, tiada lambakan ranking dan perniagaan dijalankan semudah A, B, C
 



 

 

 

 Impian akan jadi realiti apabila ianya dilaksanakan.


 
Mulakannya sekarang. Hubungi saya @ 013-3976632 untuk bimbingan lanjut secara PERCUMA!






0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.