Home » , » KIOSK 3: LEXEE, GST dan Pak Menteri

KIOSK 3: LEXEE, GST dan Pak Menteri

Tarikh : 1 Februari 2014
Lokasi : Dewan Sri Budiman UITM Shah Alam

Bilamana ditakdirkan rezeki kepada kita, tiada siapa boleh menghalangnya. Begitu juga sebaliknya... sekiranya bukan rezeki untuk kita, nasi yang di tangan tidak akan sampai ke mulut.

Alhamdulillah, di saat kelapangan masa menjelma, ada peluang perniagaan datang menjemput. Tanpa berlengah, tindakan susulan di ambil, dan akhirnya ianya menjadi realiti.

Melalui KOOP SOHOWANITA, ada peluang yang menanti... iaitu membina rangkaian perniagaan (networking). Seminar Pemerkasaan Ekonomi Nasional anjuran PENA amat sesuai untuk membina rangkaian perniagaan dan saya nampak prospek yang baik untuk perniagaan Pad&Pantyliner Lexee. Dengan kehadiran barisan Puteri & Wanita UMNO, sudah tentu peluang perniagaan Lexee ini untuk berkembang amat cerah.

Kaunter/ Booth Pad & Pantyliner LEXEE
Bersama Puan Pengerusi KOOP SOHOWANITA Datin Hartini dengan TEMA MERAH JAMBU

Berpeluang juga untuk memahami perlaksanaan GST yang akan dikuatkuasakan pada 1 April 2015 nanti.


Jom layan gambar di sekitar booth Pad& Pantyliner LEXEE

Sempat berkongsi kebaikan Pad & Pantyliner LEXEE bersama Timbalan Menteri Kewangan Datok Ahmad Maslan. Tapau 1 set utk isteri tercintanya.

Bergambar bersama Datok Noh Omar yang turut sama meraikan sessi ini bersama-sama Dato Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi, Menteri KDN

Antara pembeli Pad & Pantyliner Lexee yang memilih untuk BERTUKAR!
  
Pemenang Lucky Draw bernombor 00220. yippie!

Saya jemput semua rakan pembaca untuk menjadi rakan bisnes saya. Kita sebarkan kebaikan Pad&Pantyliner Lexee yang terbaik setakat hari ini dalam membantu ramai wanita keluar dari masalah sakit puan dan bebaskan diri dari punca Kanser Pangkal Rahim.

Hubungi saya :
Puan Seri Aishah 013-3976632
email : seri.aishah79@gmail.com
iG : seri_aishah
www.facebook.com/noraishah.ramlan/
www.facebook.com/lexee.aishah/







0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.