Home » » Cabaran 30 hari Blogging : VISION BOARD

Cabaran 30 hari Blogging : VISION BOARD

Ini adalah cita-cita KakSeri. Cita-cita dan impian yang sedang terlakar di dalam setiap ruang minda KakSeri.

Amat sukar untuk dihidangkan dalam bentuk sebegini tanpa kekuatan dan cita-cita yang mantap di dalam jiwa. Akan KakSeri usahakan dengan penuh daya dan kekuatan diri juga melalui sokongan suami, setiap ahli keluarga dan semua sahabat berikan.




Alhamdulillah. Pada 2020 KakSeri sudah mempunyai Holding Company yang teguh kukuh menguruskan anak-anak syarikat di bawahnya.
+ Trading
+ Education
+ Apparel

Alhamdulillah. Pada 2020 KakSeri sudah mempunyai Tabung Yayaysan yang mempunyai peruntukan luarbiasa bagi membiayai dan meguruskan beberapa buah pusat pengajian agama, pembangunan akhlak dan instituisi pengajian am. Selain membiayai pusat-pusat kebajikan yang memerlukan.

Alhamdulillah. Pada 2020 KakSeri sudah mempunyai Tim Pembangunan Usahawan yang akan membantu anak-anak muda menjadi usahawan yang berkaliber sebagai Pemimpin yang akan membentuk ribuan pemimpin baru dalam dunia usahawan. Menjadikan masyarakat Melayu khususnya mempunyai minda usahawan jutawan.

Alhamdulillah. Sepanjang masa KakSeri mempunyai sebuah keluarga bahagia yang mempunyai MASA yang seimbang untuk sumbangan dan ibadah di dunia dan bekalan akhirat.

Pesan KakSeri, jangan berhenti mengharap, banyakkan memberi. Memberi adalah pintu rahsia kekayaan.

Doakan KakSeri dan KakSeri doakan pembaca semua mencapai cita-cita kalian. Amiin.

ok. bai!






0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.