Home » » Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saya enjoy tengok pelangi dan setiap kali jumpa pelangi dalam perjalanan, saya akan berhenti memandu dan merakam keindahan pelangi...


Lagu nyanyian Allahyarham Sudirman Hj Arshad, Pelangi Petang juga adalah lagu kegemaran yang juga lagu wajib karoks. Sangat menggegar jiwa...

Saya kongsikan beberapa gambar pelangi yang saya rakamkan. So, enjoy watching as me enjoy looking at it every time i have the chance!

Siapa yang minat merakam pelangi juga, jom share dengan saya...

Pelangi Petang di Gua Tempurung, Perak

Pelangi yang dirakam di bandar Jasin, Melaka

Pelangi petang di Yan, Kedah

Pelangi Petang 

Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...

Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua...







0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.