Home » » Pad&Pantyliner LEXEE & Putrajaya

Pad&Pantyliner LEXEE & Putrajaya



Tarikh : 20 Disember 2013
Lokasi : Pusat Pentadbiran Kerajaan Persint 4 Putrajaya
Agenda : Perkongsian Bahaya Dioxin Kepada Wanita



Bersyukur kehadrat Allah Ta'ala kerana menjayakan cita-cita kami untuk meluaskan pasaran Pad & Pantyliner Lexee ke Pusat Pentadbiran Kerajaan terlaksana. Ini adalah langkah pertama dan saya amat percaya dan boleh lihat lebih banyak lagi kejayaan yang akan berlaku di sini. Alhamdulillah dan In Sha Allah. Terima kasih kepada Cik Puan Noor Suhaila Zambri kerana bekerja keras untuk merealisasikan agenda pertama ini.


Penuh debaran tetapi cabaran digalas dengan penuh azam dan semangat membara. Dengan bantuan team yang hebat seperti Datin Hayati & Puan Aniss, kami anggap agenda kali ini telah meraih kejayaan yang amat membanggakan. Terima kasih juga kepada warga KKMM kerana memberikan maklumbalas yang sungguh positif. Kita akan berjumpa lagi.. Ya, akan berjumpa lagi.


Sessi Interaktif : Anggota KKMM menjawab soalan PopKuiz yang diberikan.
Antara yang hadir
Team 'Lexee,Women & Us' tunggak kejayaan hari itu.
Dari kiri : Saya, Cik Puan Sue, Datih Hayati, Puan Aniss

Pada sebelah malam pula, sessi LEXEE Bizstar Roadshow kawasan tengah diadakan di DePalma Inn Sek 19 Shah Alam. Menaikkan lagi semangat kami untuk terus berkongsi sambil menjana pendapatan berlipat kali ganda.


Dari kiri : Puan Eida, Puan Aniss, saya, Puan Ainur, Cik Puan Sue, Bonda, Datin Hayati, Puan Rozita


AYUH! Bersama-sama kami memberikan kesedaran kepada semua wanita untuk menikmati gaya hidup yang lebih sihat. Bebaskan diri dan generasi kita dari Dioksin dan bebaskan diri kita dan generasi kita dari Kanser Serviks.

  

Hubungi saya :
PUAN SERI AISHAH
pm.sms.whatsapp 013.397.6632
email : seri.aishah79@gmail.com
facebook : www.facebook.com/noraishah.ramlan
instagram : seri_aishah

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.