Home » » Cabaran 30 hari Blogging : JUBAH MODEN KONTEMPORARI

Cabaran 30 hari Blogging : JUBAH MODEN KONTEMPORARI

Bermula awal 2014, jubah sudah menjadi satu trend pakaian pada masa ini.

Kalau sebelum ini, jubah hanya disarungkan apabila seseorang mahu menghadiri majlis agama di Masjid, surau atau mana-mana kelas agama. Paling tidak pun, oleh mereka yang telah pulang dari Mekah menunaikan Umrah atau Haji.

Luar biasa selesa dan meyakinkan.

KakSeri mula memakai jubah sebagai pakaian harian bukanlah kerana trend semata-mata. Sebab utama adalah kerana keselesaan. Apabila mula-mula menyarung memang sungguh luar biasa selesa. Berpotongan polos yang tidak menampakkan potongan badan.

Ini sekaligus menambah keyakinan diri apabila berpakaian dan berada dikhalayak.

Berjubah ke pejabat

Setelah selesa dengan pemakaian jubah ini, KakSeri mula menempah beberapa helai jubah yang design dan pattern nya sesuai untuk pakaian ke pejabat.

Yup. Tiada rasa ganjil berjubah ke pejabat malah ianya melengkapkan gaya muslimah yang seperti yang sebenarnya disarankan oleh agama.

Penyelesaian kepada ramai yang mahu berjubah ke pejabat.

KakSeri tahu yang ramai pekerja-pekerja wanita yang menghadapi kesukaran untuk mendapatkan jubah yang sesuai digayakan di pejabat. Ini kerana, kebanyakan jubah yang ada di pasaran lebih kepada untuk menghadiri majlis khas seperti majlis makan malam, majlis perayaan dan kebanyakannya berwarna hitam.

Tidak semena-mena timbul idea untuk menyediakan jubah moden kontemporari yang Ready-Made. Maka, KakSeri telah berkolabrasi dengan rakan niaga untuk menghasilkan jubah pilihan seperti ini kepada mereka.

Alhamdulillah, kolaborasi ini berjaya menghasilkan beberapa koleksi Jubah Puteri yang ringkas dengan harga yang sangat bersesuaian dengan material dan kualiti jahitan iaitu di antara RM160 sehingga RM220 sahaja.

Jubah Puteri SeriAishah

Akhirnya, lahirlah satu jenama Jubah Puteri SeriAishah untuk anda. Jubah ini sangat Eksklusif kerana satu corak untuk satu saiz sahaja. Tiada 2 yang serupa. Jubah Puteri dijahit untuk saiz sahaja iaitu M, L & XL.

Antara pilihan Jubah Puteri untuk anda.






Tak perlu digosok. Mudahnya!

Menggunakan material Lycra Korea bermutu tinggi (tidak terdapat di Jak** mahupun Gula***), material ini sangat mudah diuruskan. Tidak perlu langsung di gosok. Sangat-sangat mudah. Mesti semua suka kan?


Mudah ambil wudhu'

material Lycra mempunyai kelebihan tersendiri. Ianya stretchable. Design 'cuff' dihujung lengan Jubah SeriAishah tampak kemas dan ianya magis. Boleh disinsing hingga ke siku untuk memudahkan pemakai mengambil wudhu'.



Pelbagai pilihan untuk memenuhi citarasa semua.

Kemudian lahirlah design-design bercorak sebagai pilhan alternatif kepada pemakai.



Mahu lihat lebih banyak pilihan Jubah Seri Aishah? sila LIKE & SHARE Butik Jubah Eksklusif.  Kemungkinan ada tawaran harga menarik untuk anda.

KakSeri nak pesan, jaga penampilan diri dalam apa juga suasana, khususnya apabila berada di rumah.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.